Tuesday, January 4, 2011

Karate Kamil 4. bolum














Karate Kamil in, Hamza ile karsilastigi bu bolum de, planlamadan yaptigim, dogaclama filmlerden biri.
Karate Kamil bakkalin kapisina gelene kadar bende bilmiyordum ne olacagini.
Bu bircok film yapimcisinin kullandigi bir yontem, Charlie Chaplin abi de oyle yapiyormus diye duydukdan sonra zaten iyice havalara girdim. Ama bu yinede kafamda onceden ufak tefek fikirler vardi. Mesela guresci cizmek istedigimi biliyordum. Gures ve gurescilik ailemden bildigim bir konu. Yapisan gures mayosu ve insan teri yuzunden yapmak istemedigim bir spor dali idi ama konuyu uzaktan izlemeyi severdim. Cunku cok enteresan olurdu guresciler. Babam sayesinde bir cok guresciyi tanidim. Bir keresinde babamin guresci bir arkadasi Fax makinasini ne kadar guzel bir alet oldugunu anlatmisti ben bilgisayarin basinda iken. Hamza Terli Kaya karakteride bu guresci dunyasinda gordugum karakterlerden esinlenmem sayesinde olusmustu.
Hamzayi burada bakkalin oglu yaptim, bakkalin diger kucuk oglunu da Bakkal da kisa sureligine dursun diye birakilmis ama zamanla bakkala donusmus, pek fazla konusmayan, sinirli, sisman bir cocuk.

16 comments:

  1. abi bu karate kamilin devamı gelecek mi ? yıllardan beni kaldı 4. de :)

    ReplyDelete
  2. aynen yıllardan beli dörtde bi 5'cisi gelmedi göremedik yani

    ReplyDelete
  3. bir ki uc dort yetmez, dort bes alti olsun, nasildi o sarkinin sozleri?

    ReplyDelete
  4. yillar oldu harbi yok devam :D

    ReplyDelete
  5. Devamını isteriz.

    ReplyDelete
  6. 5 yildir.. 10-15 arkadas beklioruz su 5ci videoyu..sinema filmi mi cikacak ne?isterriiizz

    ReplyDelete
  7. kamil hamza karşılaşması nasıl sonuçlanacak acaba, horoz kamili kurtarabilecek mi. :) bu soruların cevabını kaç yıldır bekliyoruz cemre bey...

    ReplyDelete
  8. Beyler 2 saatlik bir animasyon geliyor heralde. :D

    ReplyDelete
  9. 2 saatlik değil bence bi 7-8 yıllık bi öykü olacak sanırım:D:Dabi bu ilk çıktığında ilkokulda ufacık bi veletken,şimdi tıpfakültesi 2. sınıf öğrencisiyim:D:Dölmeden önce gelsin şu KK5 ya valla korkuyorm artık:D:D

    ReplyDelete
  10. bu saatten sonra devamı gelmez bunun gelecek olsa 100 kere yapılırdı şimdiye kadar kimse ümitlenmesin

    ReplyDelete
  11. sag elimin serce parmagi haric butun parmaklarini kapadim, simdide serce parmagimi salliyorum sana dogru Kenan :)

    ReplyDelete
  12. Cemreciğim, canım, bak 2012'ye gireceğiz. 11 yıl (yazıyla ON BİR yıl) olacak tamı tamına...
    On bir yıl önce ben lise talebesiydim. Şimdi okul bitti, evlenip çoluk çocuğa karıştım. Kendi şirketim oldu. İş adamı oldum bildiğin.
    Sen de onbir yıl önce yanlışım yoksa Türkiye'deydin. O sene Amerika'ya gittin, şimdi en kral stüdyolarda leading animator olarak seni görüyoruz. Ne güzel bir şey ama tam 11 yıldır kamil'den mahrumuz.
    Ben 11 yıldır hiç olmazsa ayda bir "acaba" diyip fistik.com'a giriyorum.
    Hele hele 2001-2002 yıllarında her gün kamil 5 çıkmış mı diye girerdim siteye. O bekleyişte mustafa jackson, baba ben japon olucam, dr burdanyak vb. nelerle karşılaştım. Hele hele birkaç yıl önceki "KK5 geliyor", "Evet çalışmalar başladı", "KK5 gelmiyor çünkü reklamlar tıklanmıyor" vb.lerine hiç değinmeyeceğim.
    Gözünü seveyim, bak guns n roses chinese democracy albümünü piyasaya sürdü yıllar sonra. rocky ve rambo'nun yeni filmleri yapıldı. duke nukem forever bile çıktı piyasaya. Nice bekleyişler sona erdi. Bak şu an ağlıyorum biliyor musun :)
    Suleyman

    ReplyDelete
  13. deluxepaint neler oldu neler o sırada :) yıllar sora terminatör 3 serisi ve 4 serisi çıktı dimi :) vay be ne kamilmiş hacı :D bari filmin kamilin sonunu yapsın yapmıyosa yazsın :D merakımız gitsin :D yazık gariban güreşcinin elinde kaldı yıllardır zopa yiyo :D :D :D neyse
    eray kaçar hadi eyw

    ReplyDelete
  14. evet cemrecigim, diablo iii oynuyor insanlar su an. diablo 3 cikti nihayet. mayista raflarda olacak. hadi be gozunu seveyim be. olmeden su kamil 5'e de kavussak...

    ReplyDelete