Sunday, December 26, 2010

Eski fistik.com a ne oldu? l What happened to old fistik.com?


Merhaba noluyor orada? Fistik.com artik blog oldu gordugunuz uzere ne kadar da iyi oldu, uzun suredir Html olarak ilerleyen 10 senelik web site imi ben de blogcular kervanina katmak istedim ki guzelliklerinden faydalanalim.


Sevgiler!

-Cemre Ozkurt

I had fistik.com animation web site in html since 2000 with a different design. Now I decided to join the bloggers club and start publishing my films, games and character here in Fistik style. 


Cheers!


-Cemre Ozkurt

14 comments:

  1. nostalji yapayım dedim bugün. eskiden girdiğim sitelere baktım fıstık.com un tamamen kapanmamasına sevindim fakat içerikler eklenmemiş bir dahaki baktığımda daha düzgün bir site görürüm inşallah

    ReplyDelete
  2. yavas yavas ekliyorum, butun eski filmler tekrar burada olacak, Blog un bir cok guzel ozelligi var o yuzden herseyi blog a ceviriyorum.

    ReplyDelete
  3. benim de merak ettiğim KK5 hala geliyor mu? İlkokul 5 ten beri bekletiyorsun bizi cemre abi üniverseteye başladım geçen yıl :D

    ReplyDelete
  4. hakkaten bu kadar ilgilenecek vakit bulup KK5'i yapmaman ayıp olmuş. üstelik habire "geliyor, çalışmalar başladı" diye umut veriyorsun bize. zaafımızı kullanma be abi. üzme bizi.

    ReplyDelete
  5. calismalar devam ediyor ipo, umidini yitirme!!!
    o gunlerde gelecek, gelecekde birgun gelecek. anadolu hayat sigortasi ile olmeden onceki bir kac senenizi harika yasayin, yasasin anadolu hayat. Oley.

    ReplyDelete
  6. o zaman rinno gozino gozo karate kamil

    ReplyDelete
  7. slm ben bu siteyi ilk keşfettiğimden beri ara ara takip ediyorum helede o maç anlatan spikerin ilk sözü bütün departmanlardaki arkadaşları hala gülme krizine sokuyor " necatiiiiiiii" deyişi bizi bitiriyor
    ya üstad ekleyiver şu siteye yeni bir şeyler Farkındamısın bilmiyorum ama senin karate kamil in türk mizahına yeni bir karakter kazandırmalı. bence eski gırgırda ki gibi tarzan, arap kadri, muhlis bey , avni, utanmaz adam gibi karate kamil in dergilerini yayınlamalısın

    animasyonlar daki mimikler ve ses tonunun çok iyi yapıyorsun bence kesinlikle devam etmelisin
    kal sağlıcakla

    ofli mehmet

    ReplyDelete
  8. Ben de takip ediyordum bu siteyi.Gerçekten güzel animasyonlar var.

    ReplyDelete
  9. usta bence bu karate kamil çizgi film serisi olmalı,sağlam bir mizahçı bul yazdır senaryoyu valla kitlesi hazır zaten.

    ReplyDelete
  10. Abi Şaka değil tam 10 sene oldu ya,,, arada bir girip bakıyorum hala Kamil geri dönemedi ömrüm cüçürüdü yaa en uzun aralı çizgi dizi rekorunu kırmışındır çoktan.... Ya o zamanlar liseden mezun olmustum ıkı unıversıte bıttı evlendım kızım oldu kızım 8 aylık oldu emeklemeye basladı hala yok hala yok :((( gelmıcekse umıdı keselım abı olmuyo ama bu nasıl bı umıtlı bekleyıstır la sevgılılerımı bu kadar hasretle beklemedım ben yaw :P

    ReplyDelete
  11. haha, geliyor kamil hic merak etme, kizinin izleyipde anlayamayacagi zamanlara yetistiricem hic merak etme.

    ReplyDelete
  12. 2015 te anca gelir

    ReplyDelete
  13. >2015 te anca gelir
    aga be

    ReplyDelete
  14. Half life 3 mü daha önce çıkar yoksa kk5 mi?

    ReplyDelete